Nieruchomości Koszalin. Mieszkanie na sprzedaż cz.3

Biuro nieruchomości reprezentuje interesy obu stron. Zarówno właściciela nieruchomości jak i klienta. Chce dokonać transakcji, z której wszystkie strony będą zadowolone. Obecność właściciela nieruchomości podczas prezentacji mieszkania może zaszkodzić.

Jeżeli musi być podczas wizyty klientów lepiej aby nie zadawał pytań i nie opowiadał za dużo na temat wieloletniego mieszkania. Informacje na temat sąsiadów mogą także odstraszyć. W blokach, szczególnie w starszym budownictwie zdarza się, że istnieje między sąsiadami pewne relacje. Mogą one być bardzo dobre lub złe.

Koszalin nieruchomości

Mieszkając w jednym miejscu przez wiele lat mogły wydarzyć się różne sprawy, które spowodowały konflikt lub napięcia. Właściciel mieszkania opowiadając negatywnie na temat sąsiadów odstrasza potencjalnych klientów. Nikt bowiem nie chciałby mieć uciążliwych,  konfliktowych sąsiadów.

biuro nieruchomości koszalin

Jeżeli natomiast zacznie opowiadać o zbyt zażyłych kontaktach z sąsiadami, spędzaniu wspólnych urodzin, Sylwestra lub innych uroczystości klienci mogą poczuć, że w klatce panuje jakaś komuna, która także ich zmusi do utrzymywania bliskich kontaktów z sąsiadami. Nie wszyscy chcą utrzymywać tak zażyłe relacje.

Coraz częściej zdarza się, że młode osoby dużo pracują, mają swój krąg przyjaciół i nie są zainteresowane powiększaniem go. Dobrze czują się w swoim towarzystwie i podobnie spędzają czas wolny. Nie utrzymując bardzo bliskich relacji z sąsiadami zdecydowanie maleje ryzyko konfliktu międzysąsiedzkiego.

Nieruchomości Koszalin

Agenci nieruchomości będą zwracali uwagę przede wszystkim na takie elementy mieszkania jakich poszukują potencjalni klienci. Zgłaszający się do biura nieruchomości klienci szczegółowo informują jakiego mieszkania szukają.  Takiej wiedzy najczęściej nie mają właściciele nieruchomości i przez krótki czas prezentacji pracownik biura nieruchomości będzie się skupiał przede wszystkim na takich aspektach. 

Ze względu na to, że prezentacja mieszkania jest bardzo ważna, można nawet powiedzieć, że jest najważniejszym elementem sprzedaży. Dlatego  trzeba zrobić wszystko aby tego nie zepsuć. Od niej bowiem zależy czy transakcja dojdzie do skutku.

Facebook